lUv yOu i wAnT u nOe

Thursday, January 20, 2011

duniaKAMPUSyangSANGATindah

tajuk entry yang nampak sangat gempak...
seronok ke jadi pelajar?
jadi insan yang berdikari dalam macam-macam hal...
dunia kampus itu indah..ya,indah dengan kelas dan pelbagai hal... 
dunia kampusku bermula di UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA...
sangat istimewanya kisah kampusku 




 saya kenal beberapa orang hierarki keluarga saya di FBMK dan juga K16...
mereka sangat sesuai dengan diri saya..
ya,sangat sesuai...

ni miss ikin, myra nina dan saya selepas
briefing Malam Media UPM
sampai tertinggal bas masa nie..kami sangat budak-budak kan?


tambah lagi kengkawan saya..
si sinchan dan sibongsu
yup...kami gila kemera...
walaupun resolusi hp sy kurang..
tapi masih sangat sweet kan???

majlis malam tu sangat lawak sebab kami pecah rekod
lambat daripada VC UPM
hebatkan budak sem 1 buat perangai???

BEATMYHEART..ALANG SAYANG KAMU SEMUA

miss nina yang sangat kool dan sangat baek dengan saya...
saya sayang kaklong saya...
dia sweet



ni kak ngah saya...
sangat comeyh bila dia gelak..
saya suka sandar kepala di bahunya...
dan merengek manja panggil ~kak ngah~



ni saya bersama kak chik saya..
kerjanya suka menyanyi je..sekbek suara sedap lau tak mesti dah pekak adik dia nie...
jangan marah kak chik yang sangat suka ketawa kuat2(pecah rekod aras 3 wing B)

nie saya bersama uda..he3..
lepas presentation kami masih mau ambik gambar kan??
budak komunikasi kan???
uda tegas dan garang..boleh saya listkn uda seorang yang matang juga...
saya baru tau..uda nie penakut juga rupanya..(i keep ur secret uda)

nie mestilah si bongsu kita kan?suka sangat dia nak jadi sulung..pada hakikatnya???
adik boleh jawab kan??knapa kita tak bagi dia jadi sulung...
t habislah family kita hentak-hentak kaki..
buat mulut muncung..<cam dalam gambar di atas>
adik saya sangat pandai buat muka t_.n_._._._._n.g
he...we love u..more then other adek..

inilah dunia kampus kami di Semester 1/2010
sangat happening, lagipun kami budak komunikasi..
lagilah best dunia kampus ni..sangat indah dan membahagiakan...