lUv yOu i wAnT u nOe

Wednesday, February 9, 2011

akuBERSYUKURdiBERIpeluangMERASAkasihILAHI


DOA MENSYUKURI NIKMAT DAN KEDUA IBU BAPA

رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ
"Ya Tuhanku, berilah aku ilham untuk tetap mensyukuri nikmat-Mu yang telah Engkau anugerahkan kepadaku"



Allhamdulillah...
Aq berasa sangat bersyukur...berasa sangat terharu dengan perjalanan hidupku...
Aq berasa sangat terharu...ALHAMDULILLAH,YA ALLAH...
Memberi aku perjalanan hidup yang aku syukuri...
Anugerahkan kepadaku ibubapa yang penyayang dan mengasihiku
Anugerahkan seorang abang yang sangat menjaga diriku
Anugerahkan ibu dan bapa saudara yang sentiasa yakin denganku...

KAU...
Anugerahkan sahabat-sahabat yang terbaik buatku
Aku bersyukur,YA KHALID...
Memberiku rasa nikmatnya kasih sayang dari-MU
Mendorongku ke arah yang dilindungi...
Sentiasa memberiku kesempatan bersyukur...
Menganugerahkan kejayaan kepadaku...

KAU sentiasa merahmati hidupku dan keluargku...
Menunjukkan jalan yang harus kulalui...
Tak pernah tinggalkanku walaupun aq terkhilaf...
Menjadikan aq bersyukur atas nikmat-MU...



AKU BERSYUKUR MENJADI HAMBAMU YANG TERPILIH YANG LAHIR SEBAGAI ISLAM DAN MENGAMALKAN CARA HIDUP ISLAM..MENYEDARKANKU DENGAN KASIH SAYANG-MU YANG LUAS...