lUv yOu i wAnT u nOe

Tuesday, February 22, 2011

hatiSAYAuntukDICARIKolehKAMUyangALPA

malam menjengah bila saat aq mula kelas pukul 8 malam di DKAP,UPM
YA ALLAH,alhamdulillah...aq bersyukur kau berikan aku kekuatan walaupun hanya sedikit untuk ku tempuhi jalan hidup di UPM menghabiskan semester dua yang bakal berakhir dalam jangka masa tiga bulan lagi <moga adekb'adek juga tabah>
Kita akan rakamkan sebagai kisah sedih kita di dunia kampus UPM...
kata-kata saya mungkin memakan hati melalui entry kali ni...sebelum itu saya minta maaf jika kata-kata ini bakal merubah semua pesepsi kamu terhadap saya....
--->Ainatul Syahirah bt Ashaari adalah insan yang sering melakukan khilaf dan sentiasa mahu berubah menjadi lebih baik...




pertemuan kita bermula di FBMK..berjabat mesra sebagai seorang sahabat..melukis kisah ceria yang indah pada semester pertama..saya akui kamu mewarnai hidup saya dengan telatah kamu..TERIMA KASIH ya..saya hargai dan saya sering teringat semua yang pernah berlaku dalam hidup saya antara kamu...
kamu..mungkin ALLAH jadikan saya seorang sensitif dan peka dengan perasaan hati saya,semester dua memisahkan kita dalam pelbagai aspek termasuklah major kita..itu bukan alasannya...kita masih mampu berkawan di bulan pertama...namun bila menginjak bulan kedua, kamu mula mengorak kisah pedih dalam coretan memori kisah kita,saya akan terus ABADIKAN sebagai satu rencah menghadapi kehidupan...


kamu..saya tahu kami di sisi kamu tak sempurna dia di sisi kamu...namun kamu...
kisah ini belum capai usia matang..kamu melukakan kisah hati kami dengan sikap kamu...iya saya JAHAT, tuduh kamu yang sangat baik dan polos melukakan hati kami...
kamu..kalau persahabatan ini diperkotak-katik kerana kamu lebih istimewa daripada kami yang biasa..
kami bersyukur dengan kasih ILAHI menjadi kami seadanya..
membuat kami ketawa gembira dengan diri sendiri...kami tahu standard kita tidak sama,tidak serupa...kami berdiri tersenyum riang melewati dunia kampus dalam kasih sayang ciptaan ILAHI..
berada disini belajar tentang kehidupan bakal datang, menjalin hubungan ukhwah kasih sayang...
menjadikan lebih istimewa dengan kejujuran...




kamu..saya tahu kamu ingin jadi yang terbaik, dapat yang terbaik dan dihargai oleh yang terbaik...
saya nyatakan saya pelajar biasa di kampus, anak manja family dan saya gadis yang dambakan kasih sayang daripada insan yang tulus mengasihi saya...saya tahu saya akan alami detik ini sejak saya sedar jauhnya beza kita...
kamu membina status dengan saya...hidup kamu penuh dengan kemewahan dan sentiasa ada insan yang datang silih berganti,menggantikan kami di sisi kamu..
kamu..kalau kamu mengukur kasih sayang,tak dapat diungkap dengan kata-kata istimewanya ukhwah ini...
kamu..saya gadis sederhana, tak banyak ilmu agama tak pintar dalam pelajaran, keluarga tak mewah.. tapi saya hargai persahabatan dan kasih sayang...
saya tak marah kalau kamu buang kami dari hidup kamu..teruskanlah dengan sikap kamu...


DEMI ALLAH saya terkilan dan terluka...
saya rapuh diuji dengan dugaan ini..
saya menangis berkali-kali mengenangkan derita ini...
saya kecewa dengan dahsyatnya..
saya terkedu dengan diri kamu...


kamu...lidah saya dah kelu berbicara, hati saya dah mati, jiwa saya dah sakit, air mata saya sudah habis, tekanan saya bertambah, minda saya sudah gagal berfungsi...


adik beradik saya, luka ini bakal mematangkan kisah hidup saya 
---->Wan Nur Syazmira bt Wan Suhaimi, Noramanina bt Md Yusof, Nur Fazreena bt Hamdan dan Nurasyikin bt Ramli...