lUv yOu i wAnT u nOe

Friday, February 11, 2011

kisahKUNCIbilik320antaraTUANNYAyangPELUPA



kisah tiga kunci nie menghuru-harakan hidupku hari nie....
geram...kecewa...
argh..aku dah mengaku...
sebenarnya
aq adalah seorang PELUPA tahap kronik....

salah sendiri sebab bangun lambat pagi ni untuk pergi kelas..
purse tak dapat dikesan..habis selerak bilik yang sangat bersih tu...
berterabur semua..(credit to ida...sorry sangat ruang kecik ni jadi lagi kecik)
lepas jumpa purse..terus tarik pintu siap dengan lock dari dalam...
pastu...TIDAK!!!!<jum tepuk dahi sama2>
KUNCI(yang di gantung bersama gelungan hitam tu)...camna nak balik nanti...
-muka kecewa sepanjang perjalanan nak pergi kuliah-

alternatif selepas sampai kolej pergi pejabt pinjam kunci...
selalunya rumate balik pukul 5 atau 7 petang...
lagipun time sampai kolej baru pukul 12 tengahari...
buku untuk exam pun ada dalam bilik...
lepas dapat kunci(di gantung dengan nombor besar2 tu)..-muka happy-
terus naek bilik...<kunci kena serahkan dalam masa 20 minit ke pejabat semula>
sampai bilik tengok pintu terbuka...ya..rumate saya balik..
rasa kecewa sebab sangat  tergesa-gesa tadi...
lepas tu ambil kunci(yang tag hijau)untuk turun pulangkan kunci..
turun dengan tergesa-gesa...
pastu sekali lagi
<muka kecewa>
pejabat dah tutup untuk rehat...
<SABAR JE LA>
terus naek bilik..

masuk je bilik terus selerakkan meja study...
tak jumpa juga...
cari sana sini dan seterusnya....
<PUFFF!!!!>
argh..rasa nak marah orang pun ada...
rasa nak lompat-lompat sambil jerit...
KUNCI AKU...
...ditemui di dalam beg yang aq bawa p kuliah tu...

SAYA TAHU SAYA PELUPA TAHAP KRONIK...
...SEBAB KALAU KELUAR DENGAN MAK AYAH, MAK AKAN VOLUNTEER PEGANG PURSE SAYA...
...SEBAB KALAU KELUAR DENGAN FAMILY MAKSAUDARA SAYA PUN,MEREKA SANGGUP DAN DENGAN RELA HATI AKAN MASUKKAN PURSE SAYA DALAM BEG TANGAN MEREKA...
....SEBAB TU BILA KELUAR SHOPPING DENGAN KAWAN-KAWAN, MEREKA AKAN PEGANG PURSE SAYA,KADANG-KADANG HANDPHONE SEKALI...
SEBAB TU JUGA SAYA PERNAH PERASAN MEREKA SANGAT SAYANG PURSE SAYA DARI SAYA...