lUv yOu i wAnT u nOe

Monday, March 7, 2011

artikelITUbuatSAYAterdudukSEDIH

malam..sekarang sangat malam..hmpir ke pagi..dah pukul 1.30pagi saat saya buat entry nie...
hati saya..entahla..minggu ujian kasih ILAHI lagi...




air mata saya dah hampir kurang dah saya ada baca pasal artikel KESIHATAN pagi tadi..
saya tak tau apa yang jadi dalam badan saya sebenarnya..bila baca artikel tu...
lagi...lagi...dan...lagi...
macam terkena kat diri sendiri...
saya sakit ke? tahap kritikal ke?
tapi bila saya check doktor asyik cakap benda yang sama...
tak ada apa-apalah, cuma gastrik biasa...
rasanya malas sangat nak pergi check lagi tahap kesihatan saya..
mesti dapat jawapan yang sama juga...
tapi kat artikel tu ada tulis ---> jumpa doktor kalau ada simptom-simptom tu...
boleh tak saya cakap saya malas dan saya sehat?
hakikatnya saya je tahu apa yang jadi kat diri saya...
saya mau buat medical check-up hari tu tapi masih tak sempat...
malas pun ada banyak sangat saya kena berjalan untuk ke satu bahagian ke satu bahagian...
ambik darah, buat urine test pastu masuk x-ray lagi...
tunggu filem tu siap..dua tiga jam tu jumpa doktor dan jawapan doktor tu sama..
" awak sangat sehat"
apa kepentingan saya check kalau tahap kesihatan saya masih sama...
banyak kali saya buat ujian darah,banyak sangat darah yang saya derma untuk semua uji kaji tu...
dan jawapannya sangat lega "saya sehat"...
saya sangat fed-up untuk pergi klinik or hospital lagi buat medical check-up..MUKTAMAD...
kalau sakit lepas ni pun saya akan ambik painkiller je...
saya okey dan perut saya okeyh...
tak ada kena mengena dengan +_____ usus+ okeyh...
tapi...IBS tu apa???



saya doakan saya dapat habiskan belajar dan balas jasa mak ayah saya..
saya nak sehat dan kuat, saya tak mau gaduh dengan sapa-sapa lagi...
saya malas nak pikir hal remeh-temeh lagi...
insyaALLAH..semua yang ditentukan adalah yang terbaik..