lUv yOu i wAnT u nOe

Friday, March 11, 2011

beriSATUpengalamanINDAHbuatku

mood hari ni masih dalam terkawal..
mau menangis tapi air mata macam dah hilang...
mau rasa sedih dan beku, hati terasa mau pecah...
sakitnya tanggung kesedihan...jadi, saya hanya mau senyum je...
katakan saya sangat-sangat-sangat kuat..
hakikat diri saja yang tahu saya sangat-sangat-sangat taklarat lagi...
saya sesak kali ni, saya tak okeyh...
saya mau menangis kali nie bila terdengar lagu N'ysnc<lagu lama>
Saya mula tenangkan diri kali ni...
Hanya sedikit nafas yang panjang dan dalam akan buat saya okeyh..

You're probably gonna start a fight.
I know this can't be right.
Hey baby come on, 
I loved you endlessly,
When you weren't there for me.
So now it's time to leave and make it alone
I know that I can't take no more 
It ain't no lie

Saya dalam mood mau layan lagu sedih je untuk bulan nie...
Sejak masuk tahun nie...
Mood gembira saya hanya boleh dibilang dengan jari...
Saya tengah kecewa...
Tengah sedih...
Tengah terluka...
Kalau saya cakap saya penat itu perkara biasa rasanya,...
Cukup biasa...
Saya mehu melangkah bila saya punya kekuatan...
Saya mungkin bukan gadis ini lagi...
Saya akan jadi seorang yang sudah terbiasa untuk dilukai...
Saya selalu terfikir....
"KALAULAH...."
....menghargai saya sedikit
....cakap mengasihi saya seadanya
....mendongak ke langit fikir perkara yang indah yang dilalui bersama saya
....mengerti betapa kasih saya
....beri sedikit kekuatan kepada saya saat saya sedih terluka
....tersenyum untuk beri saya semangat...
tapi,
itu semua hanya "KALAULAH" seperti yang saya fikir..
......saya hanya gadis yang menghargai walaupun tidak dihargai......