lUv yOu i wAnT u nOe

Friday, March 11, 2011

sayaLETIHdipersalahkan

malam dah menyinggah saat ni...
Lepas main hujan tengahari tadi sambil makan aiskrim...>terbaeklah<
kepala rasa sangat menyucuk-nyucuk..>sakit sangat<
balik kepada topik....




nampaknya krisis ni tak habis lagi...
semester dah nak habis pun tapi perkara ni belum nak tamat rasanya...
"jangan peduli apa orang cakap"
saya nak sangat bagitau saya bukan 'seorang' di dunia ni, ramai sangat disekeliling...
tapi paling sakit hati bila kita dipersalahkan atas apa yang kita tak buat...
dan orang yang buat kesalahan dibetulkan dan diiyakan...
saya penat sangat okeyh...
Lepas ni jangan tanya pasal dia kat saya @ kami lagi...
!!!we are over!!!
tamat maksudnya dah tak ada apa-apa lagi...
tak ada apa-apa ya...
PENAT SANGAT...


kenapa asyik tanya 
"kenapa dia tak pergi meeting ni?"
"kenapa biar dia jalan sorang?"
"kenapa tak balik kuliah sesama lagi?
"kenapa dah tinggal lima bukan enam?"
"kenapa dia pergi tempat yang kami dah tak ada?"
"kenapa dia jalan dengan orang laen?"
"apa hubungan dia dengan mamat tu?"


tolonglah saya bukan PA dia untuk jawab semua tu...
Dia ada jawapannya, apa kata pergi tanya dia sendiri!!!
Banyak sangat kerja yang saya kena buat dari jaga dia
---because we not belong each other lagi----
=we NOT!!!=
tolong faham lepas baca entry ni...
Saya harap sangat jangan tanya pasal dia kat kami lagi...
Kami dah cukup terluka bila orang pandang kami dengan mata tak puas hati...
Kami penat tutup semua salah yang dia buat...
Kami sangat penat nak jaga hati dia lagi...
Kami sangat penat okeyh...
Janganlah buat kami bertambah sakit hati dengan dia....
Kalau dia nak diamkan diri ataupun jauhkan dari kami
Itu pilihan dia...
Dia rasa sangat selesa tanpa kami...
Jadi..tanya dia semua yang kamu tak puas hati bukan kami...
--KAMI TAK ADA JAWAPANNYA--


saya tahu kamu akan baca entry nie...saya nak cakap dengan kamu...
saya memang nak jumpa kamu untuk settlekan hal nie...
tapi saya sangat sibuk...
kamu,thank pernah jadi kawan terbaik saya...
saya bahagia kalau kamu bahagia...
saya doakan kamu yang terbaik tempuh hari tanpa saya
dan saya sangat penay nak jaga kamu lagi..
-we not belong to each other-
lagi....
kamu boleh marah saya dan bencikan saya...
kamu...haq dan batil akan buat hidup ini puas untuk dinikmati...
saya doa kamu bahagia dengan dia yang kamu pilih...
saya malas dah nak cakap saya sangat penat sebab...
saya amat penat...


--->entry ni bukan unsur maki-maki tapi penjelasan yang sebenar<---\
-->kalau ada sesiapa yang sakit hati dengan saya atau nak dapatkan penjelasan tentang entry ni boleh jumpa saya, saya kan jelaskan perkara dengan detail...saya sangat penat nak jaga hati lagi....
>IT'S ALRIGHT iT'S OKAY<