lUv yOu i wAnT u nOe

Tuesday, March 8, 2011

sayaSAYANGdanHARGAIkamu

baru je selesai makmal..<ceh,bilal budak comm ada makmal?>
makmal untuk komputer derh..~ngeh3..
mood sangat hepi bertambah suka walaupun sangat penat minggu ni lepas dapat assignment giler2 gempak
saya akan usaha buat yang the best..
minggu ni alhamdulillah tiada lagi kelas yang saya tak pergi<sangat sehat lepas dapat mood rumah>
dan kelas berjalan seperti biasa...ALHAMDULILLAH...


pagi bermula dengan dikejutkan Ikin @ Tachiq patu pergi kelas dengan Nina @ Talong dan Myra @ Adik...
Sangat hepi...borak begitu lama sampai bus stand dengan mereka bertiga...
Lama rasanya kita tak borak bersama-sama walaupun semalam pun pergi kelas sesama...
Orang cakap kalau sayang tiap-tiap hari rindu kan?
Kenapa saya sangat jiwang ya?
Makan tengahari di FEP dengan sangat hepi...
hepi...hepi...dan...hepi...
hehehehehehehe...<----panjangnya daya ketawa...

kami memang suka ambik gambar-adik sbg photographer-

we belong to each other 

 kamu sangat awesome..

talong dan tangah buli saya!!!

saya sayang kamu semua macam adik-beradik...

hari saya terasa indah hari ni...ALHAMDULILLAH...
selalunya saya seorang pergi kelas dan dengar lecture bagi kuliah...
pastu balik kejap lepak kat billik...
pastu pergi kelas semula...
tapi hari ni seharian daya habiskan masa dengan mereka...
saya sangat hepi..
kamu...kamu...kamu...kamu...


I DAMN LOVE U...

credit tu tachiq
'kita cakap fon sebelah-sebelah ya..'
'jum kita kutuk saya yang bandul...'

credit to tangah
'chantaknya kamu hari ni...'
'yeh ada salary lagi'

hehehe...tq ya 
Noramanina bt Md Yusof, Nur Fazreena bt Hamdan, Nurasyikin bt Ramli dan Wan Nur Syazmira bt Suhaimi...