lUv yOu i wAnT u nOe

Tuesday, July 5, 2011

missLIBRARIANdanSAYAjoinBLOGLISTcikZOEY

assalamulaikum..
dah rasa lama nak update blog tapi asyik malas nak fikir pasal entry ja..
Mungkin kalau saya ni blogger tegar tiap hari update..
PC online 24jam..nk kta layan fb pun xsangat tapi,...
Malas sangat nak update..mungkin sebab kerja kot...
Tapi dalam dua tiga hari lepas..saya ada sapa Cik Zoey kat fb..ada dua tiga kali juga saya printscreen

nasihat dari blogger zoey




kak zoey menjijak2 di blog saya

hari pula Miss Librarian buat satu status di sahabat blogger mintak link blogger dgn nama..jadi saya tinggalkan link kat situ

dalam dua tiga jam lepas tu Miss Librarian dah post entry di blog 


jarang dapat peluang nak chat dengan blogger yang femes..ada sesetengah blogger femes yang kerek...I LUV BOTH of you miss librarian and Cik Zoey...