lUv yOu i wAnT u nOe

Saturday, October 1, 2011

bersalahDENGANkesilapanLALU

myteddy,,chomot cici wif cumel neyney

assalamualaikum..
entry perasaan lagi... sejak dua tiga hari ni ada banyak sangat perkara yang terjadi..
MasyaALLAH..kadang-kadang rasa tangisan ni da tiada airmata..
tangisan ni hanya rasa bersalah sendiri...
tak sekuat yang aq gambarkan..
YA ALLAH, aq terkedu kali ni...
ingat semuanya akan selesai dengan cara yang baik..
yang indah..
yang senang dengan budi bicara manusia tapi kali ni aq sendiri yang terkaku sendiri..
dugaan ni menguji kesabaran dan ketabahan..
mata ni rasanya menahan sakit..air mata ni rasanya turun tanpa rela lagi...

budi bicaraku terasa pahit, terasa berpasir
aku hanya memohon pemahaman dan bukan ugutan
merasa bahagia mungkin menuntut sedikit kecederaan hati

p/s : sahabat bicara kerana sayang
       kasih bicara kerana risau
       jiwa bicara hanya mahu menunjukkan tanggungjawab


--awak, takdir ALLAH ini ada hikmahnya..kerana saya masih berakal maka saya masih menghormati awak sebagai seorang sahabat di bumi ILAHI ini.. kesalahan lalu sebagai penunjuk aras supaya kita berubah, ini bukan satu petikan bicara kata tapi tangisan hati seorang gadis dalam dilema--

--saya percaya yang awak membaca dalam diam catatan yang saya coretkan di sini--

= kerana saya masih menghormati awak, saya mengharapkan saya juga mendapat penghormatan yang sama=