lUv yOu i wAnT u nOe

Saturday, March 17, 2012

koflikAPAini?????

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Tentang Rasa by Astrid

serius serabut sangat, asyek typo dan mengeluh..assignment masih dalam perangkaan dan kepenatan yang terserlah di wajah dengan banyak perkara yang belum langsai, tumpang sedikit kekuatan supaya masih kuat dengan semua yang akan terus datang rempuh dan gangguan perasaan yang agak berserabut dan agak klise dengan banyak perkara yang bukan-bukan..

kata seorang teman, lagu yang diminati menunjukkan kisah yang kita lalui? betul ke? mungkin juga ataupun mungkin juga kebetulan..

apakah ini? merepek yang tidak-tidak..

jangan lemaskan semua yang jadi dan kuatkan diri, YA ALLAH
kecelaruan akan bermula dan bertempoh :'(